Word lid bij VV Borssele
Stuur een mail voor meer informatie om lid te kunnen worden.

Borssele haalt uit en gaat verder in de beker!

Zaterdagmiddag, even voor de wedstrijd. Long loopt alle spelers even langs, want hij heeft het al gezien: de keeper van LEBO 3 is echt slecht. Na een paar minuten spelen blijkt dat ook, Sigmar geeft vanaf de zijlijn voor en misschien wel door het swingende overstapje van Mike, laat de keeper de bal gewoon in de goal rollen. Lekker begin!!!

Daarna lijkt het wel of Sigmar hem betaald heeft, want elke uittrap komt bij Sigmar terecht. Eerste helft is in ieder geval zo makkelijk dat Pim 1 rollertje heeft moeten pakken en 3 terugspeelballen. Aan de andere kant gingen er in totaal nog 4 extra goals in Sigmar maakte immers ook de 2-0 en was na de 0-3 van Mike ook voor de 0-4 en 0-5 verantwoordelijk.

Tweede Helft

Na rust zette LEBO even aan en met hulp van de voor hen uitstekend leidende scheids, kregen ze zowaar een kans, of eigenlijk een mogelijkheid of nou ja, laten we zeggen dat ze op de goal schoten. Nadat Jacco een uittrap van de keeper linea recta hun doel in jaste, was het gedaan met het verzet. We liepen uit naar 0-13. En er zaten een paar beauty’s tussen. Lange bal van Gerwin, die Sigmar in 1x over de keeper lobte. Meysam die vanaf eigen helft een solo inzet en vanaf de 16 binnenschiet. En zo waren er nog wel een paar…….

Maw een goeie wedstrijd tegen een iets zwakkere tegenstander en volgens mij hebben we de 3e helft ook nog gewonnen!!!! Yuri bedankt voor de verzorging en de mannen die er normaal gesproken niet zijn ook bedankt.

Sorry, the comment form is closed at this time.