Word lid bij VV Borssele
Stuur een mail voor meer informatie om lid te kunnen worden.

VV Borssele / Clubnieuws  / Winterstop in zicht

Winterstop in zicht

Op onze accomodatie hebben we de laatste maanden gelukkig weer heel wat partijen af kunnen werken en we hopen dit natuurlijk ook de komende tijd nog te mogen blijven doen. Echter is de winterstop ook alweer bijna in zicht, wat betekent dat de kerstdagen er weer aan komen.

Onze intentie is om ondanks wisselende resultaten, maar wel vaste gezelligheid, het clubgevoel vast te houden. Mochten de maatregelen rondom Covid het toe laten dan gaan we binnenkort met elkaar uit eten, maar dat is nog allerminst zeker.

Mensen die zich op hebben gegeven voor het etentje worden uiteraard even op de hoogte gehouden over het al dan wel of niet doorgaan. Mocht het niet door kunnen gaan, dan gaan we vanzelfsprekend een andere activiteit vinden op een moment dat het in combinatie met geldende regels vanaf de overheid wel mogelijk is.

Sorry, the comment form is closed at this time.